תמונה עם לב כפתורים

אם יש לכם כפתורים שנמצאים ללא שימוש אתם יכולים להכין איתם תמונה ממש מושלמת. החומרים פשוטים אבל התוצאה מדהימה. ב-6 שלבים פשוטים גם אתם יכולים ליצור את התמונה המושלמת הזו. את המסגרת לתמונה רכשתי באיקאה, זו מסגרת עם עומק.


תהנו (:

מה דרוש לנו להכנת התמונה?

  • כפתורים
  • מסגרת תמונה עם עומק
  • דבק חם
  • בריסטול לבן
  • עט סימון (עט לדיסקים)
  • צבע אקריליק אדום
  • מכחול ספוג
  • דבק חשמל

הוראות הכנה:

1
המסגרת מורכבת מארבעה חלקים: מסגרת חיצונית, זכוכית, מסגרת פנימית, ודיקט סוגר. מפרקים את חלקי המסגרת, וצובעים רק את המסגרת החיצונית בחלק הקידמי. כדי ששאר צידי המסגרת ישארו לבנים: מדביקים דבק חשמל מסביב לפני הצביעה, ומורידים אותו לאחר הצביעה.
2
ניתן לצבוע עם מכחול, אבל אם רוצים כיסוי חלק ומושלם, אני ממליצה לצבוע עם מכחול ספוג, שזה בעצם כמו מכחול שבקצה שלו יש ספוג. יש מבחר גדלים בחנויות היצירה, בשביל צביעת המסגרת מספיק הספוג הקטן בקוטר ס"מ. אני ממליצה להשתמש בצבע אקריליק ולא גואש, כי הוא מכסה יותר יפה ומקצועי. אבל גם גואש בסדר. אני צבעתי בצבע אקריליק אדום רוז, כל צבע שתבחרו יהיה יפה, ואם בא לכם להשאיר לבן ונקי - גם אפשרי.
3
משרטטים לב על בריסטול לבן, ומדביקים את הבריסטול על הדיקט הסוגר כשהלב במרכז. שימו לב להדביק על החלק הפנימי של הדיקט ולא החיצוני.
4
מדביקים את הכפתורים לפי קו המיתאר של הלב ובכל שטח הלב מדביקים כפתור כפתור, שמים בזהירות מעט דבק חם על כל כפתור ומדביקים אחד אחד. בזהירות עם הדבק החם! שלא לקבל כוויה!
5
כשכל פני השטח של הלב מודבק בכתפורים, אנחנו עוברים לשיכבה שניה, כדי לכסות את החורים ואת להסתיר את קו המיתאר. גם כאן שמים מעט דבק חם על כל כפתור ומדביקים בזהירות אחד אחד.
6
זהו, עכשיו נשאר לנו רק לחבר חזרה את חלקי המסגרת, בתוך המסגרת החיצונית מניחים את הזכוכית, מעליה את המסגרת הפנימית, ומעליה סוגרים עם הדיקט הסוגר שמעליו כרגע הלב כפתורים המושלם.
7
תולים בבית, או שולחים מתנה למישהו שאוהבים (:

בהצלחה!
עשו זאת בעצמכם!
מוזמנים ליצור ולשתף ממש כאן בתגובות למטה, האם נהנתם? איך היה? או סתם אם בא לכם לפרגן (:

© כל הזכויות שמורות ליצירונט – 0527491119
המידע לשימוש עצמי בלבד!
אין לצלם, לשכפל,
להעתיק, להעביר,
לפרסם, או ללמדו במקומות אחרים.

2 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *